Bertel O. Steen, en av landets største aktører på bil, satser nå tungt på biladministrasjon. Easly er en løsning som gjør bilholdet enklere og mer oversiktlig ved å tilby en rekke tjenester i en pakke.
Alt inkludert
Kunden leier en ny og sikker bil, med forsikring og service inkludert. Årsavgift og veihjelp døgnet rundt ligger også i pakken. Det gjør også lånebil ved service, og lån av varebil i tre døgn om man skulle trenge det.
BOS tilbyr dessuten kundene gode rabatter på drivstoffkort og ladebrikker – og kan administrere bomringkostnadene. Alt samles på en månedlig oversikt for kunden.
Bare en faktura å forholde seg til
– Easly gir kunden flere fordeler enn vanlig leasing. Man slipper å forholde deg til mange leverandører og fakturaer, og har ett kontaktpunkt som hjelper med alt omkring bilholdet.
Dette skal gi brukerne et enkelt bilhold uten negative overraskelser, og med stor fleksibilitet, sier Morten Gundersen, som leder utviklingen av Easly.
Den første versjonen av tjenesten ligger ute på easly.no. Løsningen kan enkelt bestilles på nett, eller via en Bertel O. Steen-forhandler.
Flere nyheter kommer
Bertel O. Steen kommer de neste årene til å fokusere mye på å tilby kundene nye tjenester som gir enklere og bedre mobilitetsløsninger i hverdagen.
Det vil komme flere nye lanseringer fra Bertel O. Steen fremover. Bertel O. Steen har som målsetting å bli en ledende aktør på kundeopplevelse og å tilby folk en enkel mobilitetshverdag. Konsernet vil derfor styrke og videreutvikle produkt- og tjenestetilbudet betydelig de kommende årene, noe Easly er et godt eksempel på.
Bertel O. Steen importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Peugeot, Kia, Citroën, Smart, DS, Fuso og Setra, og er også en stor aktør på bilsalg, bilfinans og verksteddrift.
Selskapet omsatte i 2016 for 14,4 milliarder kroner, og har ca. 2500 medarbeidere.